از شايعه‌پردازان به طور رسمي شکايت مي‌کنم

به گزارش ميراث آريا (chtn) بوذرجمهرخلعتبري معاون دفتر هماهنگي و تشکل‌هاي غيردولتي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با بيان اين مطلب گفت: بنده رسما اعلام مي‌کنم که از هيچ يک از سايت‌هاي رسمي و غيررسمي با بنده تماسي گرفته نشده است و سايت مذکور بدون آگاهي و اطلاع بنده از اين جريان و خودسرانه اقدام به نشر اکاذيب کرده است.

وي تصريح کرد:صراحتا اعلام کنم که براي سايت‌هايي که بدون داشتن منبع خبري موثق اخبار را اعلام مي‌کنند، بايد اظهار تاسف کرد، چرا که آشکارا معلوم است که اين سايت‌ها به دنبال جريان‌سازي و رسيدن به منابع رسمي خود هستند و از هدف اصلي خود که اطلاع‌رساني درست به ملت است غافل مانده‌اند.

وي با اظهار تاسف از درچ چنين اخباري در سايت‌هاي خبري که مورد اعتماد ملت جمهوري اسلامي ايران است، تاکيد کرد: اگر به درستي پايگاه اطلاع‌رساني رامسرنيوز شروع کننده موضوع باشد، بايد گفت که اين امر شيطنتي بيش نبوده و نيست. شيطنتي که به نظر مي‌رسد در آينده نه چندان دور اهداف آن آشکارخواهد شد.

وي خاطرنشان کرد: بنده به عنوان معاون دفتر فرهنگي و تشکل‌هاي غيردولتي اين سازمان هنوز نمي‌دانم با چه هدفي و از سوي چه گروهي درج اخبار و اکاذيب در مورد استعفاي مهندس مشايي پيگيري مي‌شود، اما با اين حال رسما اعلام مي‌کنم که بنده به هيچ عنوان در ايجاد اين جريانات دخالتي نداشته و ندارم.

وي تاکيد کرد: به نظر مي‌رسد برخي از پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني که به گروه‌ها و احزاب سياسي متصل هستند به دنبال اهداف ديگري بوده و هستند و با ايجاد جريانات رسانه‌اي قصد تخريب معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري را دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1387052943